Суббота
04.05.2024
23:17
Категории раздела
Мои файлы [7]
Вход на сайт
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 17
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Планета Школа

    Каталог файлов

    Главная » Файлы » Мои файлы

    Особливості розвитку дитини
    08.08.2011, 23:03

    ЛІСНІВСЬКА  Т. В.

    1. Зміни в освітньому просторі України.

      

       Зміни в навколишньому середовищі сім’ї , виховних закладів, школи,  дитини.  Вимагають активних дій з боку педагогів і психологів у зв’язку з активною і всебічною інтеграцією дітей, що виявляється  в особливостях психічного і фізичного розвитку дитини. Значна частина дітей дошкільного віку виховується  без відвідування дитячих виховних закладів в силу певних обставин. Ці діти не мають контакту з однолітками в необхідному обсязі,  у них не вироблений комунікативний мінімум в колективі дітей  це    призводить до затримки психофізичного розвитку,  порушення мовленнєвого розвитку. Недостатня  спеціальна розвивально-виховна обізнаність молодих батьків, відхилення від норм правильного і здорового харчування, відмова від правильного і здорового режиму дня дитини  призводить до  сенсорних порушень, діти не вміють слухати, не вміють зосереджуватись, не вміють дивитись уважно і  бачити, це веде до легкої розумової відсталості. Постійне і тривале сидіння коло телевізора і комп’ютера , відсутність спортмайданчиків і спортсекцій , невміння організувати здоровий відпочинок з боку батьків і суспільства   веде до порушення опорно-рухового апарату . Ці діти мають отримати компетентності розвитку , досвід, знання, вміння і навички відповідно програм  загальнонавчальної школи. При цьому не ключове  питання , чи готова дитина до школи фізично і психічно. Питання , коли віддавати дитину до школи завжди поставало перед кожною сім’єю . Лікарі і психологи радять приходити до першого класу , коли в дитини починають мінятись передні молочні зуби    це якісний показник готовності організму до серйозних змін і у режимі дня, і у зміні оточення, і у роботі з колективом, і до значного фізичного навантаження ,  довге сидіння за партою,  читання, і у більшій мірі  письмо перших літер . Зрозуміло , що без належної підготовки  і сім’ю, і вчителя, і колектив дітей, і навколишнє оточення чекають проблеми, страх, сльози, негативні емоції. Проблема існує. На вирішення даної проблеми сьогодні покликані педагоги всього світу. Розроблена спеціальна програма, вимоги  щодо адаптації дітей першого шкільного року навчання. Вона націлена на розвиток дітей різного ступеня розвитку , різних можливостей, різних вмінь і вподобань. Програма 1 класу складена таким чином , щоб вивести дітей різної підготовленості до необхідного рівня, звичайно для кожної дитини цей рівень свій . Саме початкова школа, школа 1 ступеня виробляє компетенцію уміння вчитися, дає загально навчальні навички і вміння, досвід школяра. Подальша освіта, ІІ ступінь  вимагає самоосвітньої компетенції учня, яка складається з бажання і позитивної мотивації вчитися; знань, умінь , навичок навчання; і досвіду у навчальновиховному процесі. Тільки за таких умов ІІІ ступінь навчання дасть можливість визначити пріоритети в уподобаннях дитини, вільному і свідомому виборі професії і роду занять . Тільки за таких умов навчання принесе задоволення, позитив, користь, майбутнє.



     ЛІТЕРАТУРА

    І. БЕХ   Ж.  « ПОЧАТКОВА ШКОЛА » СЕРІЯ СТАТЕЙ. 

    ТАМАРА  САК  « ЯК СОЦІАЛІЗУВАТИ ДИТИНУ ».

    Категория: Мои файлы | Добавил: vatra
    Просмотров: 378 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/1
    Всего комментариев: 1
    1 vatra  
    0
    dry

    Имя *:
    Email *:
    Код *: