Воскресенье
05.05.2024
00:03
Категории раздела
Мои файлы [7]
Вход на сайт
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 17
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Планета Школа

    Каталог файлов

    Главная » Файлы » Мои файлы

    Психологія
    08.08.2011, 23:09
     
     
     
    1.Адаптивні механізми.

        У дітей з особливостями психофізичного розвитку виробляються своєрідні адаптивні механізми. Відсутність інтелектуальних можливостей виключає продуктивне усунення недоліків. На зауваження про низькі бали реагує : « Буду уважним », « Буду читати », - ця самокорекція не потребує напруженої праці, тривалих вольових зусиль . Так народжується схильність до конфліктів, прогулювання уроків, хвалькуватість. Саме в такій ситуації необхідне навчання за індивідуальною програмою, позитивна налаштованість до такої дитини.

    2. Поради батькам гіперактивних дітей.

           У кожному класі завжди навчається розгальмована дитина. На перерві вона надмірно збуджена, рухлива, не вміє гратися й організувати гру. За відсутності дорослих може спровокувати безлад у класі. Така дитина не спроможна тривалий час зосереджуватись, відволікається на сторонні подразники. На допомогу прийдуть такі поради :

         1. Гіперактивна дитина краще засвоює матеріал , коли вона менше стомлена.Інтелекутуальне навантаження має бути меншим , ніж для учнів з нормальним розвитком.

        2.. Під час заняття частіше змінювати форми  і робити перерви.

         3. Менше прискіпуватись до ретельності і акуратності того , що вона робить .

          4. Під час індивідуальних занять вдаватися до заохочення.

          5. Інструкції дитині короткі, чіткі.

           6. Давати дитині право вибору.

           7. За будь-яких умов зберігайте спокій.

                Зустрічаються діти загальмовані. Дуже важко звикають до уроків. Рідко піднімають руку. Біля дошки губляться , говорять тихо і не зрозуміло . Таку дитину не можна постійно смикати .

    3. Емоційна бесіда з дитиною.

               В класі з особливими дітьми слід дотримуватись тактики спокійного реагування, уникати виділення найкращих учнів. Тактика спілкування повинна бути гнучкою, атмосфера доброзичлива. Вчинок учня треба обговорити. Критично оцінити поступок. Не допустимо вживати :  « Ти постійно …», прозивати . Осуджується вчинок. НЕ вдаватись до надмірного моралізаторства. Надмірна кількість зауважень має зворотний бік.Низька оцінка на адресу дитини може спонукати до активного вияву відчаю, агресії.

    З такою дитиною треба мати особистісне спілкування. Треба , щоб дитина ділилася своїми проблемами, страхами, переживаннями. Вона має відчути , що її люблять, за неї хвилюються , що вона потрібна.

    4. Психокорекційна робота з дитиною

      Перш ніж робити якісь висновки про дитину, проспостерігайте за нею в різних ситуаціях. Умійте слухати дитину. Зверніть увагу як часто дитина усміхається , і що викликає усмішку . Прислухайтесь до інтонації голосу дитини. Необхідно залучати таку дитину до ігрової терапії, психотренінгів, груп спілкування.

    -         проаналізувати стиль спілкування з дитиною вчителів, батьків. В цьому може ховатись причина негативних емоцій;

    -         створювати атмосферу закріплення доброзичливих стосунків, взаємодопомоги, взаємо турботи;

    -         моделювати ситуацію успіху;

    -         вчити безконфліктному спілкуванню, підкоренню, терпимості;

    -         знімати комунікативну тривожність;

    -         включати таких дітей в діяльність колективу;

    -         забезпечити кожній дитині індивідуальну  компенсаторну підтримку.

    ЛіснівськаТ.В.
     

    Категория: Мои файлы | Добавил: vatra
    Просмотров: 436 | Загрузок: 1 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/1
    Всего комментариев: 1
    1 vatra  
    0
    smile

    Имя *:
    Email *:
    Код *: