Суббота
04.05.2024
22:09
Категории раздела
Мои статьи [5]
Вход на сайт
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 17
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Планета Школа

    Каталог статей

    Главная » Статьи » Мои статьи

    Два типи мислення
    ДВА ТИПИ МИСЛЕННЯ
    КОНВЕРГЕНТНЕ МИСЛЕННЯ
             Закрите, нетворче мислення. Особистість з конвергентним мисленням називають « інтелектуальною ».
               Такий учень готовий розв’язувати задачі «закритого типу», тобто за технологією розв’язку. Учні такого типу мислення неохоче сприймають уроки творчості.
               Роботи , які вони виконують містять малоцікаві сюжети, навіть , якщо передує робота з дидактичним матеріалом, з роз’ясненням, кінцевий результат самостійної роботи все рівно має характер закритого тесту, з прямими відповідями.
              Чи можливо направити тип конвергентного мислення в русло дивергентного? Скоріш за все слід виявити чи необхідно переробляти дитину з її мисленням. Можливо потік інформації з часом абстрагує роботу мислення , але впливати на природні процеси не завжди доцільно , не завжди оправдано, не завжди корисно.
                 Іноді за дивергентним мисленням ховається особистість з обмеженим кругозором. Певно, такій дитині важко зрозуміти і оцінити запропонований матеріал, тому учень найлегше запам’ятовує прості шляхи пошуку, «так», «ні», «вірно», «не вірно». І найпростіші відповіді при перевірці.
    ДИВЕРГЕНТНЕ МИСЛЕННЯ
          Відкрите , творче мислення. Особистість з дивергентним мисленням називають « креативною ». Креатив готовий розв’язувати задачі , сам бачити і ставити задачі, вийти за рамки поставленої умови.
          Кожна людина володіє як інтелектуальним так і креативним мисленням в різних ступенях. У доросліших креативне мислення згасає. Вони бояться самостійності, обирають перевірені засоби розложені і розраховані іншими. Варіативність рішень їх лякає.
             Творче, відкрите мислення не виховують на закритих задачах. Не можна птаха вчити літати в клітці. Поступове ускладнення , регулярні вправи дають добрий результат у розвитку креативного мислення. Будь яка ситуація завжди має два шляхи вирішення, підказаний і креативний.           
               Можна сказати дитині завжди готову відповідь, а можна почати свою відповідь словами : «А як ти вважаєш?». Завжди шукати різні варіанти вирішення проблеми – це креативний шлях мислення. Аналізувати свої вчинки, відповідь, прочитане, побачене – це креативний шлях мислення. Складати таблиці і схеми, плани і конспекти – це креативний шлях мислення.
    Категория: Мои статьи | Добавил: vatra (26.10.2011)
    Просмотров: 1777 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: