ОЧЕРЕТИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ ступенів
ЛІСНІВСЬКА ТЕТЯНА ВІЛЬГЕЛЬМІВНА
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Візитна картка вчителя
- освіта вища;
- працює у школі з 1980 року;
- категорія вища, "старший учитель";
- закінчила Красноармійське педагогічне училище;
- Уманський державний педагогічний інститут ім. П.Тичини.
Вчитель працює над проблемою:
використання інтерактивних методів навчання в початкових класах.
Вчитель використовує технології:
- формування загальнонавчальних умінь і навичок молодших школярів.
- особистісно - орієнтована технологія.
- ігрова навчальна технологія.
- технологія диференційованого навчання.
- технологія досягнення обов'язкових навчальних результатів.
(за матеріалами Савченко О.Я. "Технології початкового навчання")
Напрямки роботи вчителя
Збереження і розвиток здоров'я учнів.
Національне виховання школярів молодших класів.
Розвиток інтерактивних прийомів і методів навчання.
Саморозвиток і самоосвіта учнів і вчителя.
Програма розвитку критичного мислення
Створити найсприятливіші умови навчання , за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.
Моделювати життєві ситуації , використовуючи рольові ігри, висловлюючи власну точку зору, формувати вміння доказово міркувати, спільно вирішувати питання на основі аналізу обставин.
Психологічні дослідження
Акмеологічний супровід "Я і світ".
- фрмування комунікативних навичок;
- формування навчальної мотивації;
- формування етичних вікових норм.
ПСИХОГІМНАСТИКА
ДИНАМІЧНІ ПАУЗИ
ДИНАМІЧНІ УРОКИ
ОЧІКУЄМИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Уфективність навчання і критичного мислення.
Застосування знань в життєвих ситуаціях.
підвищення майстерності вчителя.
позитивні сторони |
негативні сторони |
1. Розширюються
пізнавальні можливості
учня.
2. Високий рівень
засвоєння знань.
3. Учитель - консультант.
4. Партнерство між
вчителем і учнями. |
1. На вивчення певної інформації
потрібен значний час.
2. Інший підхід в оцінюванні.
3. ВІдсутній досвід такого
способу організації навчання.
4. Нестача методичних
посібників з даної теми.
Підручників.
|
Поради вчителю
Вірити в дитину: доля дитини залежить від вчителя.
Вірити в себе: ти - вчитель , ти - вихователь, ти - спеціаліст.
Вірити в освіту: це - майбутнє країни, держави, нації.