Суббота
04.05.2024
15:16
Категории раздела
Мои статьи [5]
Вход на сайт
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 17
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Планета Школа

    Каталог статей

    Главная » Статьи » Мои статьи

    Інтерактивні методи навчання в початкових класах



    ОЧЕРЕТИНСЬКА  ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ  ШКОЛА  І-ІІІ ступенів
    ЛІСНІВСЬКА ТЕТЯНА ВІЛЬГЕЛЬМІВНА

    ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
     
     Візитна картка вчителя
     
    - освіта вища;
    - працює у школі з 1980 року;
    - категорія вища, "старший учитель";
    - закінчила Красноармійське педагогічне училище;
    - Уманський державний педагогічний інститут ім. П.Тичини.
     
     
    Вчитель працює над проблемою:
    використання інтерактивних методів навчання в початкових класах.
     
    Вчитель використовує технології:
    - формування загальнонавчальних умінь і навичок молодших школярів.
    - особистісно - орієнтована технологія.
    - ігрова навчальна технологія.
    - технологія диференційованого навчання.
    - технологія досягнення обов'язкових навчальних результатів.
    (за матеріалами Савченко О.Я. "Технології початкового навчання")
     
    Напрямки роботи вчителя
    Збереження і розвиток здоров'я учнів.
    Національне виховання школярів молодших класів.
    Розвиток інтерактивних прийомів і методів навчання.
    Саморозвиток і самоосвіта учнів і вчителя.
     
      Програма розвитку критичного мислення
      Створити найсприятливіші умови навчання , за яких кожен учень відчуває свою успішність,  інтелектуальну спроможність.
       Моделювати життєві ситуації , використовуючи рольові ігри, висловлюючи  власну точку зору, формувати вміння доказово міркувати, спільно вирішувати питання на основі аналізу обставин.
     
    Психологічні дослідження
    Акмеологічний супровід "Я і світ".
    - фрмування комунікативних навичок;
    - формування навчальної мотивації;
    - формування етичних вікових норм.
    ПСИХОГІМНАСТИКА
    ДИНАМІЧНІ ПАУЗИ
    ДИНАМІЧНІ УРОКИ
     
    ОЧІКУЄМИЙ РЕЗУЛЬТАТ
    Уфективність навчання і критичного мислення.
    Застосування знань в життєвих ситуаціях.
    підвищення майстерності вчителя.
     
    позитивні сторони негативні сторони
    1.  Розширюються       
    пізнавальні можливості
    учня.
    2.   Високий рівень
    засвоєння знань.
    3.   Учитель - консультант.
    4.  Партнерство між
    вчителем і учнями.
    1. На вивчення певної інформації
    потрібен значний час.
    2. Інший підхід в оцінюванні.
    3. ВІдсутній досвід такого
    способу організації навчання.
    4. Нестача методичних
    посібників з даної теми.
    Підручників.
     
     
    Поради вчителю
    Вірити в дитину: доля дитини залежить від вчителя.
    Вірити в себе: ти - вчитель , ти - вихователь, ти - спеціаліст.
    Вірити в освіту: це - майбутнє країни, держави, нації.
     
     

     

     


    Категория: Мои статьи | Добавил: vatra (08.08.2011)
    Просмотров: 1373 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/1
    Всего комментариев: 1
    1 vatra  
    0
    biggrin

    Имя *:
    Email *:
    Код *: